Wat een cliche! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Sanne Burg - WaarBenJij.nu Wat een cliche! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Sanne Burg - WaarBenJij.nu

Wat een cliche!

Blijf op de hoogte en volg Sanne

03 Maart 2014 | Curaçao, Willemstad

Het is zo vreselijk cliché maar tegelijkertijd ook zo waar. De tijd vliegt! Ik zit hier nu 3,5 week. Bijna 4 weken! EEN MAAND!!! Gewoon bijna een maand van huis. Dat is al 1/5 deel! De dagen vliegen voorbij. Ze zijn gevuld met stage, strand, etentjes en leuke feestjes. Ik geniet hier enorm.

Op stage gaat alles goed. Het wordt steeds wat drukker dus er is ook steeds meer te doen. Ik moet nog wel wat meer tijd uittrekken voor mijn opdracht… Er zijn ook wel lastige punten bij stage. Veel gasten komen uit Venezuela en spreken alleen Spaans. Door de onrust daar werken de banken niet meer en zijn credit cards niet werkend. Probeer maar eens uit te leggen dat wij hun paspoort in bewaring nemen totdat er een mogelijkheid voor betaling is gevonden, zonder dat je een woord Spaans spreekt en de gasten een woord Engels… Erg lastig… Haha. Gelukkig tot nu toe met handen en voeten er altijd wel uitgekomen. Ik ga binnenkort wel beginnen met een basiscurcus Spaans dus ik hoop dat ik de gasten in het Spaans kan gaan helpen (optimistische he ;-)).

Op vrije dagen ga ik lekker naar het strand. Over het strand gesproken.. Afgelopen vrijdag was er een full moon party op het strand van Kokomo. Wat een gaaf feestje! Met je voeten in het zand onder het genot van een alcoholische versnapering en een goede beat naar vuurwerk kijken. Het kan niet beter!

Naast alle leuke dingen hier mis ik thuis wel een beetje. Gelukkig hoor ik vanuit thuis ook leuke verhalen: Jor die thuis carnavals feestjes geeft, papa en mama die verrassend vaak naar de bios gaan (zouden ze niet tegen de stilte thuis kunnnen? ;-)) en Nicole en Tim die zich voorbereiden op het tennistoernooi van aankomend weekend. Best gek dat ik daar niet bij ben.

Nou goed, ik moet weer aan de slag op stage en ga dit verhaaltje dan ook afsluiten. In het speciaal wil ik de groetjes aan oma doen omdat ik weet dat mama mijn verhaaltjes altijd mee neemt naar oma. Oma, ik denk aan u! En natuurlijk ook de lieve groetjes aan iedereen! X

  • 03 Maart 2014 - 21:54

    Je Lieve Broertje ;):

    Hee San,

    Ben heel blij dat je daar naar je zin heb! En niet al te veel feesten hé ;)

    Groetjes,
    Je lieve kleine broertje xxxx

  • 03 Maart 2014 - 22:00

    Mirjam:

    Leuk, leuk, leuk... Genieten dus!
    Enne Tim en Nicole gaan dus voor de overwinning zaterdag?

  • 03 Maart 2014 - 22:13

    Ineke:

    Super leuk verhaal!!! We genieten ervan, ja we blijven bezig, gaat de tijd snel en zijn we zo bij jou.
    Liefs Dikke kus

  • 04 Maart 2014 - 10:23

    Pauline:

    Super dat je het zo naar je zin hebt, geniet nog maar lekker!!
    Dikke kus van ons

  • 04 Maart 2014 - 12:54

    Simone:

    Hi Sanne. Leuk om je verhaal te lezen en idd als je het naar je zin hebt, vliegt de tijd. Reden om van iedere dag met volle teugen te genieten. Maar volgens mij doe je dat ook.
    Succes met je opdracht en carpe diem!
    Groetjes Simone en de rest van de familie

  • 04 Maart 2014 - 20:11

    Paul En Ireen:

    Haai Sanne,

    Mooi verhaal weer! Klinkt lekker allemaal, wat een bijzondere tijd hè? Leuk ook dat we af en toe foto's op FB zien waar je bent, dan krijgen we er ook een beetje beeld bij. Heerlijk voor je!

    Liefs van Paul en Ireen XX

  • 11 Maart 2014 - 18:59

    Ineke:

    Sanne, je 3e verslag toch op het scherm gekregen.(zie mail)
    Het ga je goed!!!!!
    Hartelijke groetjes; Ineke Arjan

  • 24 Maart 2014 - 12:11

    Lia:

    Fijn Sanne dat je het naar je zin hebt. Is het probleem met de munten opgelost? Hier is zo-even Obama geland. Veel succes verder, groetjes voor een ieder en geniet van deze mooie ervaring.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Sanne

Actief sinds 11 Dec. 2013
Verslag gelezen: 545
Totaal aantal bezoekers 4895

Voorgaande reizen:

06 Februari 2014 - 14 Juli 2014

Curaçao

Landen bezocht: